tiistai 5. kesäkuuta 2012

Eestin Voittaja-12

Parin viikon päivityskatko, no eipä ole mitään erikoista tapahtunutkaan :) Viime viikolla olin Säteen ja Gildan kanssa agitreeneissä, molemmat meni hyvin! Se siitä!

Otsikosta selviääkin, missä vietimme viime viikonlopun eli siis Viron puolella käytiin. Perjantaina olin aamulla hakemassa todistusta siitä, että valmistuin lähihoitajaksi, sain myös Koulutuskeskus Salpauksen stipendin :)
Tulin sitten kotiin vaiihtamaan vaatteet ja pakkaamaan loput tavarat ja lähdin yhden maissa ajamaan kohti Espoon Ikeaa, jossa treffasin Annin ja Marjan. Pakattiin auto ja suunnattiin Annin kanssa kohti satamaa. Marja siis toi Reetu tollerin mukaamme. Olimme satamassa hyvissä ajoin ja laivaankin pääsimme jo tunti ennen laivan lähtöä :D Kulutimme aikaa syöden ja shoppaillen :) Tallinnan päässä kävimme heti kaupassa ja suuntasimme hotellille. Loppuilta meni koirien kanssa ulkoillessa ja hieman niitä harjatessa.
Lauantaina menimme aamusta aamupalalle ja suuntasimme 11 maissa näyttelypaikalle. Yritimme pystyttää telttaa, mutta tuuli niin paljon, että se jäi yritykseksi :) Majoituimme Ninnin telttaan :)
Mukana minulla oli siis Unto ja Säde, Unto meni ensin kehään tuloksena: JUN ERI ROP-Juniori ja PU-2 ja sai tittelin Eestin Juniori Voittaja-12 Säde sai tuloksen VAL ERI2 PN-2 VARA-CACIB :) Paras narttu oli virolaisen omistama Venäjän tuonti, jolla oli kyllä upea turkki, ei siis huonolle hävitty :)
Yhdessä Unto ja Säde olivat ROP-pari. Ryhmissä ei sijoituttu, Unto pääsi 15 parhaan joukkoon junioreissa (joita oli n.30-40). Reetu tolleri osallistui noutajien erkkariin ollen ROP ja BIS-2 :) Onnea Annille, Marjalle ja Reetulle! Tulihan Reetusta myös EE MVA :)
Olimme hotellilla joskus kuuden maissa ja suuntasimme melkein heti syömän läheiseen kauppakeskukseen. Uni maistuikin hyvin.
Sunnuntaina menimme sitten Unton ja Säteen kanssa turisteiksi, koska oli Reetun vuoro esiintyä kehässä. Hienosti se esiintyikin ollen ROP ja sai CACIBIN ja näin ollen hänestä tuli  C.I.E!!
Pakattiin auto ja ajateltiin ettei Reetu jää ryhmiin, koska menisi niin tiukalle.No päätettiin sitten kuitenkin katsoa, josko he ehtisivät ja tiukille meni! Reetu pääsi vielä 7 parhaan joukkoon josta tuomari alkoi sijoittaa koiria, Reetu ei sijoittunut mutta meille tuli kiire laivaan, olihan kello jo 15.50 ja laiva lähti 16.30 :D Ja siis meidänhän piti olla satamassa viimeistään 16.10, jotta  päästään laivaan, taisimme olla 16.05 check in pisteellä :D

Nyt akkujen latausta ja ensi viikonloppuna suuntana Latvia ja Riika KV :)